fbpx

מצוין, ההדרכה נמצאת אצלך במייל!
בדוק את תיקיית קידומי מכירות


למה אנחנו מוכנים לתת לך 60 דקות מלאות מהזמן שלנו?

אחרי התוצאות המטורפות שהצלחנו לייצר ללקוחות שלנו בזמן הקורונה,
החלטנו לאתר את היזם הבא שרוצה לפרוץ באונליין בתחום היעוץ והאימון כבר ב60 יום הקרובים, על ידי תכנון פאנל שיווקי בפייסבוק שיביא לך לקוחות חמים שמבינים למה שווה להם לעבוד דווקא איתך.

הבעיה? שאנחנו מוגבלים בזמן רק ל- 7 שיחות בלבד

הנה מה שהולך לקרות ב60 דקות איתנו ב - ZOOM:

נבין מה הבעיות שלך ממש עכשיו בעסק, וניתן לך פיתרון מדויק כדי לצמוח עכשיו ובמהירות.
במידה ויהיה בנינו קליק, אולי נתקדם לעבוד על האימפריה שלך באונליין ביחד 🙂

בטוח שאתה מוכן לגדול? תשאיר שם ומייל למטה וניצור איתך קשר בפחות מ-24 שעות:

ממש תכף אשתף אותך בתובנות שלי ואסביר לך איך תוכל להכפיל ולשלש את ההכנסות בעסק שלך

  • מבלי לחפש לידים בקבוצות פייסבוק
  • ומבלי להיות תלוי ב”מזל” שיחליט לך איך מסתיים החודש
  • ואם כבר עשית פרסום ממומן בעבר, אז מה אתה חייב לעשות כדי להוריד ב40% את מחירי הלידים בקמפיין שלך?

 

“הסוד הגדול שלי, הוא היכולת להעביר את המסר שלך בצורה המדויקת ביותר לקהל היעד שלך”

יש 3 תנאים שמכריעים האם העסק שלך יכול להפוך לאימפריה באונליין

יש לך עסק שעובד

.

יש לך לקוחות מרוצים ועדויות

.

השירות שלך פותר בעיה כואבת

.

אם העסק שלך עונה על התנאים אז סיכוי גדול מאוד, שאתה מנצל רק 30% מהיכולות שלך לצמיחה אגרסיבית בביזנס

ומפספס קהל שבוי שאם היה מכיר אותך
היה קופץ על כל הצעה או מוצר שתתן לו!

בשנה האחרונה הבנתי איך בעל עסק

יכול להישאר תקוע כל כך הרבה זמן באותו המקום

עם אותה הכנסה חודשית סבירה מבלי לפרוץ ולשכפל את מה שכבר עובד לו

מתסכל אותי לשמוע

איך בעלי עסקים זורקים כל כך הרבה כסף

על מעצבים גרפים, לוגואים, אתרי תדמית

עורכי וידאו וצלמים…

רק כדי לגלות שהאימפקט של כל ההשקעה

(שלפעמים מגיעה לעשרות אלפי שקלים מהלוואה מהבנק)

פשוט הולך לפח!

 

לא בא להוריד לך את הרוח מהמפרשים,

בא לתפוס אותך בדיוק בזמן לפני שאתה שורף

את הכסף היקר שלך על אסטרטגיות ישנות

שהיום? כבר ברור שהן לא המנוע העיקרי לעוד לקוחות בעסק.

הרבה בעלי עסקים בתחום הייעוץ והטיפול מגיעים אליי עם טענות של:


“איך מישהו ירצה לקנות ממני אם הדף שלי ריק בלי עוקבים?”

“אני חייבת צלם לבוק תמונות בפייסבוק, שיראה מקצועי”

“אני רוצה לעשות אתר תדמית לעסק לפני שאני מתחילה לפרסם”

“הבאתי עכשיו עורך וידאו כדי שאוכל לעלות יותר תכנים לסטורי באינסטגרם”

“אני משקיע כל יום בפוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם ואני מקבל בעיקר לייקים ותגובות”

ואוווו רגע!

עצור שניה!

 SLOW DOWN!!!

כל אלה מצויינים, ואני מברך אותך על האמביציה והנחישות!

אבל זה לא המנוע, לא העיקר.

אם אתה מחפש גדילה מואצת בעסק, לצאת מאזור הדמדומים
לשכפל ולשלש את ההכנסות שלך, אז אתה קודם כל חייב:

זה לא סתם שב- 85% מהמקרים אנחנו יודעים לפגוע בול במטרה,

אנחנו לא מאלתרים – אנחנו עושים עבודת מחקר ודיוק מהיסודות לפני שיוצאים למצוא לך את הלקוחות החמים.

וכשאתה מתמקד בנישה אחת

אם תרצה או לא..

אתה פשוט הופך לקילר חסר רחמים בתחום שלך.

תבין שבמקום לאלתר ולנסות לראות מה עובד בשבילך

אני כבר עשיתי בשבילך את שיעורי הבית ואתה לא צריך להמציא שום דבר

פשוט להשתמש בסיסטם שעובד פעם אחרי פעם עם מעל ל87% סיכויי הצלחה!

בדיוק כמו ליאור יעקובי - יועץ עסקי למאמני כושר שבחודש מאי 2020 הכניס 70K ב-30 ימים בלבד!

הצלחנו להביא לתותח הזה 60 לידים שהגיעו למחירי רצפה של 10-15 ש”ח למספר טלפון (ליד).

בתקציב פרסום זעום לפייסבוק של 1,429 ש”ח בלבד!

איך עשינו את זה?

זה קרה בתהליך ממוקד על נישה ספציפית.

כמו שאתה רואה ליאור הוא יועץ עסקי, ויכול בתכל’ס לעזור כמעט לכל בעל עסק…

אבל הוא התמקד בנישה אחת – מאמני כושר

וזה מה שהפך אותו למומחה בתחום שכולם רוצים לבוא רק אליו!

 

בחודש הראשון בנינו לו קהלים,

עשינו טסטים של קופי לראות מה הכי מדבר לקהל

עד שפגענו בול פגיעה!

 

בחודש השני אפשר היה לראות איך מחירי הלידים צונחים ב40% לפחות,

הקופי היה חד יותר, בנינו קהלים חכמים יותר

ועכשיו אנחנו תוקפים ללא רחמים ושורפים את כל המתחרים שלו בתחום. 

גם נתי בן משה – מר ישראל, מקריית גת שכמעט וסגר את הסטודיו לאלתר, מספר:

“היו חודשים שאמרתי לעצמי זהו אתה סוגר את הסטודיו, פרסמתי בכל מקום וזה פשוט לא הלך! והיום? אני כבר לא מאמן כושר, יש לי כל כך הרבה פניות שהפכתי לפקידה…”

נתי לא יודע..אבל הוא לימד אותי שיעור חשוב על החשיבות של מחקר קהל יעד מעמיק

שנוגע בכאבים ובתועלות של הלקוח האידיאלי שבעל העסק מחפש

והכי קריטי – מעביר את המסר חד כמו סכין.

 

כבר תקופה של 3 חודשים שהבחור מקבל זרימה קבועה של לקוחות מעוניינים באימוני כושר,

המחירים לליד היו באיזור ה- 20 ש”ח לליד

אבל זה לא הספיק לי, ניסיתי לחשוב מה אפשר לעשות כדי להוזיל עוד יותר את הוצאות הפרסום של נתי

והחלטתי שמשנים לחלוטין את קהל היעד ויוצאים לטסט נוסף

קופי חדש, מודעה חדשה, דף נחיתה חדש לחלוטין ואלה היו התוצאות:

האמת שזה מקרה חריג יחסית להביא 65 לידים בפחות מ7 ימים (בעלות של 3.5 שח לליד).

אבל זה מה שקורה כשמפצחים מי הקהל שהכי רלוונטי לך, ומה המסר המדויק שצריך להעביר לו.

האם זה פשוט? לא. זה דורש להריץ כמה טסטים בהתחלה,

אבל כשפוגעים במטרה זה שווה הרבה מאוד כסף

והפרסום הממומן הופך מכאן למשחק ילדים.

קח למשל את ליאור עמרן, מאמן כושר עם עמוד אינסטגרם מושקע אבל לא ממש הכניס לו כסף לחשבון הבנק...

כשהוא פנה אליי הוא הגיע מתוסכל מהעובדה שיש לו

כתבות בעיתונים, אתר תדמית, דף עסקי מאוד מושקע

ותכנים מסביב לשעון שהוא מעלה לרשתות החברתיות

ועדיין הוא הרגיש שהוא לא מצליח לעשות את הקפיצה הגדולה שהוא כל כך רוצה…

אחרי שדייקנו את קהל היעד שלו,

והשחזנו את המסר לקהל נישתי הפלא ופלא הסיסטם עשה את שלו!

ליאור שהיה תקוע בחודש הראשון על תקרת ה6,000 ש”ח

תוך 60 יום שילש את ההכנסות שלו והגיע לרף ה18,000 ש"ח

ליאור עמרן מספר על ההצלחה המהירה:
"עברתי אינספור אנשי שיווק ושיטות שיווק והייתי ממש מתוסכל ומאוכזב. זה די מהר התבטא בשטח שקיבלתי המון פניות של טלפונים שהפכו ללקוחות משלמים"

כן.

מיתוג זה חשוב

לוגו, תמונות איכותיות ואתר תדמית זה חשוב

אבל זה רק המעטפת, התפאורה.

 

אם אתה לא יודע לאתר את הלקוח האידיאלי שלך,

לעשות מחקר מעמיק ששולף את אלה שבאמת רוצים לעבוד איתך(ואתה איתם)

או שאתה לא יודע לכתוב את המסר שלך באופן מדויק ומשכנע

 

אתה אולי תאכל מהעוגה ביס כאן, ביס שם

אבל לא תהנה מהדובדבן שבקצפת

כתיבת קופי מדויק שמעביר את המסר = $$$

בשנת 2021 זה לא מספיק לדעת לאמן – מאמנים יש בשפע!

האתגר האמיתי – הוא להבין מי הקהל האידיאלי שלך + לדייק את המסר שאתה מעביר לקהל שלך.

ואת זה… מעט יודעים לעשות.

אז הנה אתן לך קלף אחד(באהבה ממני)

שעושה את ההבדל בין “עוד מאמן או יועץ”

לאחד כזה שרוצים לבוא רק אליו.

אחת הדרכים שיעזרו לך להתבלט

מעל ל90% ממודעות ה”טראש” בפייסבוק

היא להפסיק למכור לכולם

ולבחור נישה אחת עיקרית – שבה תתמקד.

זה יכול להיות אפילו רק לצורך הקמפיין

(אני לא אומר שאתה חייב למתג את עצמך לנישה אחת)

וברגע שבחרת נישה כל אסטרטגיית השיווק צריכה להיות מכוונת מטרה לאותה הנישה:

כתיבת קופי מדויק לכאבים ותועלות

.

תמונה שפונה לקהל היעד

.

הצעה שאי אפשר לסרב לה

.

כמובן שכדי שכל המהלך יעבוד בסינרגיה מושלמת

כדאי מאוד שתשלוט טוב בכל אחת מהנקודות שציינתי

מספיק שהקופי חלש ולא ממוקד

או שההצעה מעורפלת ולא ברורה

ואתה יכול להגיד ביי ביי

למודעה שפרסמת, ולכסף שהשקעת

שריין שיחת אסטרטגיה למהלך השיווקי שלך איתנו ב - ZOOM:

אז אם יש לך יכולת מספיק טובה למכור את המוצר שלך, ואתה כבר מייצר תוצאות וכל מה שחסר לך כרגע זה:

תשאיר שם ומייל למטה ושריין לעצמך ACTION PLAN בשיחת ZOOM:

* ההטבה ללא תשלום עד לתאריך 30/12/2020

עוזר למאמנים ויועצים עם ביזנס שעובד, להשיג לקוחות רלוונטים שמבינים את הערך בשירות שלהם על ידי פרסום ממומן בבפייסבוק, מבלי שיצטרכו להתעסק בכתיבת הקופי, עיצוב תמונות ודפי נחיתה בכלל.