fbpx

מוכח וצפוי: שיטת "הפרד ומשול" הצליחה לייצר באופן יציב ליזמים שלנו מעל ל-750K בסך הכל תוך 90 יום, גם בזמן הסגר - והפכה אותם למבוקשים בתחומם!

מה הסוד מאחורי ההצלחה של היזמים שלנו?
 אחד הקלפים החזקים שלנו הוא נוסחאות הקופי המוכחות שעוקפות את מסננת ה”ספאם” של הקורא,
וגם, הצלחנו “לגנוב” לאחת מחברות הפרסום הגדולות בארץ
 את מהנדס ה PPC שניהל תקציבי פרסום של מעל ל-400,000$ בחודש
 והיום יודע איך לסחוט גם מתקציב של 1,500 ש”ח –
הכנסות של 30K בחודש לפחות!
 
במקום להשקיע במיתוג יקר ולא אפקטיבי כמו שרוב חברות הפרסום עושות,
אנחנו משקיעים בהבנת הצורך הבוער של הלקוח האידיאלי, ובהעברת המסר שלך שיוצר בידול מוחץ מול המתחרים שלך בשוק
 וגורם לך להשתלט על נישה ספציפית ולהיתפס בה כמומחה.

שריין שיחת אסטרטגיה (60 דקות) להשתלת 5 השלבים המוכחים לצמיחה מיידית בעסק שלך

למאמנים ויועצים עם שירות קיים שכבר עובד,
ומספיק מאמינים בו כדי למכור אותו "במארז חבילה" בשווי 2K לפחות

אנחנו מחפשים את היזם הבא שרוצה
לקחת את העסק לNEXT LEVEL
ולא מפחד מצמיחה מאסיבית ב-60 יום הקרובים

יש לך הזדמנות להפוך למבוקש בתחום שלך
דווקא בזמן שכולם תקועים מול המסך בבית מסביב לשעון
זה הזמן הכי טוב שלך להתבלט מעל הכאוס
ולהפוך לאימפריה.

הנה מה שהולך לקרות ב-60 דקות איתנו:

שים לב: אנחנו מוגבלים בזמן רק ל- 3 שיחות אסטרטגיה בלבד לשבוע הקרוב

בטוח שאתה מוכן לגדול? תשאיר שם ומייל למטה וניצור איתך קשר בפחות מ-24 שעות:

בדיוק כמו ליאור יעקובי - יועץ עסקי למאמני כושר שבחודש מאי 2020 הכניס

הצלחנו להביא לתותח הזה 60 לידים שהגיעו למחירי רצפה של 10-15 ש”ח למספר טלפון (ליד).

בתקציב פרסום זעום לפייסבוק של 1,429 ש”ח בלבד!

איך עשינו את זה?

זה קרה בתהליך ממוקד על נישה ספציפית.

כמו שאתה רואה ליאור הוא יועץ עסקי, ויכול בתכל’ס לעזור כמעט לכל בעל עסק…

אבל הוא התמקד בנישה אחת – מאמני כושר

וזה מה שהפך אותו למומחה בתחום שכולם רוצים לבוא רק אליו!

 

בחודש הראשון בנינו לו קהלים,

עשינו טסטים של קופי לראות מה הכי מדבר לקהל

עד שפגענו בול פגיעה!

 

בחודש השני אפשר היה לראות איך מחירי הלידים צונחים ב40% לפחות,

הקופי היה חד יותר, בנינו קהלים חכמים יותר

ועכשיו אנחנו תוקפים ללא רחמים ושורפים את כל המתחרים שלו בתחום. 

גם נתי בן משה – מר ישראל, מקריית גת שכמעט וסגר את הסטודיו לאלתר, מספר:

“היו חודשים שאמרתי לעצמי זהו אתה סוגר את הסטודיו, פרסמתי בכל מקום וזה פשוט לא הלך! והיום? אני כבר לא מאמן כושר, יש לי כל כך הרבה פניות שהפכתי לפקידה…”

נתי לא יודע..אבל הוא לימד אותי שיעור חשוב על החשיבות של מחקר קהל יעד מעמיק

שנוגע בכאבים ובתועלות של הלקוח האידיאלי שבעל העסק מחפש

והכי קריטי – מעביר את המסר חד כמו סכין.

 

כבר תקופה של 3 חודשים שהבחור מקבל זרימה קבועה של לקוחות מעוניינים באימוני כושר,

המחירים לליד היו באיזור ה- 20 ש”ח לליד

אבל זה לא הספיק לי, ניסיתי לחשוב מה אפשר לעשות כדי להוזיל עוד יותר את הוצאות הפרסום של נתי

והחלטתי שמשנים לחלוטין את קהל היעד ויוצאים לטסט נוסף

קופי חדש, מודעה חדשה, דף נחיתה חדש לחלוטין ואלה היו התוצאות:

זה מה שקורה כשמפצחים מי הקהל שהכי רלוונטי לך, ומה המסר המדויק שצריך להעביר לו.

האם זה פשוט? לא. זה דורש להריץ כמה טסטים בהתחלה,

אבל כשפוגעים במטרה זה שווה הרבה מאוד כסף

והפרסום הממומן הופך מכאן למשחק ילדים.

ליאור עמרן, מאמן כושר עם עמוד אינסטגרם מושקע אבל לא ממש הכניס לו כסף לחשבון הבנק...

כשהוא פנה אליי הוא הגיע מתוסכל מהעובדה שיש לו

כתבות בעיתונים, אתר תדמית, דף עסקי מאוד מושקע

ותכנים מסביב לשעון שהוא מעלה לרשתות החברתיות

ועדיין הוא הרגיש שהוא לא מצליח לעשות את הקפיצה הגדולה שהוא כל כך רוצה…

אחרי שדייקנו את קהל היעד שלו,

והשחזנו את המסר לקהל נישתי הפלא ופלא הסיסטם עשה את שלו!

ליאור שהיה תקוע בחודש הראשון על תקרת ה6,000 ש”ח

תוך 60 יום שילש את ההכנסות שלו והגיע לרף

ליאור עמרן מספר על ההצלחה המהירה:
"עברתי אינספור אנשי שיווק ושיטות שיווק והייתי ממש מתוסכל ומאוכזב. זה די מהר התבטא בשטח שקיבלתי המון פניות של טלפונים שהפכו ללקוחות משלמים"

בטוח שאתה מוכן לגדול? תשאיר שם ומייל למטה וניצור איתך קשר בפחות מ-24 שעות: