הצלחנו להביא לתותח הזה 60 לידים שהגיעו למחירי רצפה של 10-15 ש"ח למספר טלפון (ליד).
בתקציב פרסום זעום לפייסבוק של 1,429 ש"ח בלבד!
זה קרה בתהליך ממוקד על נישה ספציפית.
כמו שאתה רואה ליאור הוא יועץ עסקי, ויכול בתכל'ס לעזור כמעט לכל בעל עסק…
אבל הוא התמקד בנישה אחת – מאמני כושר
וזה מה שהפך אותו למומחה בתחום שכולם רוצים לבוא רק אליו!
בחודש הראשון בנינו לו קהלים,
עשינו טסטים של קופי לראות מה הכי מדבר לקהל
עד שפגענו בול פגיעה!
בחודש השני אפשר היה לראות איך מחירי הלידים צונחים ב40% לפחות,
הקופי היה חד יותר, בנינו קהלים חכמים יותר
ועכשיו אנחנו תוקפים ללא רחמים ושורפים את כל המתחרים שלו בתחום.
"היו חודשים שאמרתי לעצמי זהו אתה סוגר את הסטודיו, פרסמתי בכל מקום וזה פשוט לא הלך! והיום? אני כבר לא מאמן כושר, יש לי כל כך הרבה פניות שהפכתי לפקידה…"
נתי לא יודע..אבל הוא לימד אותי שיעור חשוב על החשיבות של מחקר קהל יעד מעמיק
שנוגע בכאבים ובתועלות של הלקוח האידיאלי שבעל העסק מחפש
והכי קריטי – מעביר את המסר חד כמו סכין.
כבר תקופה של 3 חודשים שהבחור מקבל זרימה קבועה של לקוחות מעוניינים באימוני כושר,
המחירים לליד היו באיזור ה- 20 ש"ח לליד
אבל זה לא הספיק לי, ניסיתי לחשוב מה אפשר לעשות כדי להוזיל עוד יותר את הוצאות הפרסום של נתי
והחלטתי שמשנים לחלוטין את קהל היעד ויוצאים לטסט נוסף
קופי חדש, מודעה חדשה, דף נחיתה חדש לחלוטין ואלה היו התוצאות:
זה מה שקורה כשמפצחים מי הקהל שהכי רלוונטי לך, ומה המסר המדויק שצריך להעביר לו.
האם זה פשוט? לא. זה דורש להריץ כמה טסטים בהתחלה,
אבל כשפוגעים במטרה זה שווה הרבה מאוד כסף
והפרסום הממומן הופך מכאן למשחק ילדים.
כשהוא פנה אליי הוא הגיע מתוסכל מהעובדה שיש לו
כתבות בעיתונים, אתר תדמית, דף עסקי מאוד מושקע
ותכנים מסביב לשעון שהוא מעלה לרשתות החברתיות
ועדיין הוא הרגיש שהוא לא מצליח לעשות את הקפיצה הגדולה שהוא כל כך רוצה…
אחרי שדייקנו את קהל היעד שלו,
והשחזנו את המסר לקהל נישתי הפלא ופלא הסיסטם עשה את שלו!