fbpx

אחרי שעזרנו ללקוחות שלנו ב-90 יום האחרונים להכניס יותר מ-750,309 ש”ח,
 אנחנו רוצים להראות לך איך גם אתה כמאמן או יועץ יכול לנצל את הסגר
 כדי לגדול בעוד 30,000 ש”ח כל חודש

יצרנו סיסטם מוכח שעובד כמו שעון שוויצרי שיכול להפוך כל מאמן או יועץ
מעצמאי שקוף לאימפריה בתחומו תוך 60-90 יום בלבד!

איך אנחנו עושים את זה?

מוכן לגדילה מאסיבית בעסק שלך?
שריין שיחת התאמה שבה:

זה לא סתם שב- 85% מהמקרים אנחנו יודעים לפגוע בול במטרה.

אנחנו לא מאלתרים – אנחנו עושים עבודת מחקר ודיוק מהיסודות לפני שאנחנו יוצאים למצוא לך את הלקוחות החמים.

וכשאתה מתמקד בנישה אחת

אם תרצה או לא..

אתה פשוט הופך לקילר חסר רחמים בתחום שלך.

תבין שבמקום לאלתר ולנסות לראות מה עובד בשבילך

אני כבר עשיתי בשבילך את שיעורי הבית ואתה לא צריך להמציא שום דבר

פשוט להשתמש בסיסטם שעובד פעם אחרי פעם עם מעל ל87% סיכויי הצלחה!

בדיוק כמו ליאור יעקובי - יועץ עסקי למאמני כושר שבחודש מאי 2020 הכניס

הצלחנו להביא לתותח הזה 100 – 60 לידים שהגיעו למחירי רצפה של 10-15 ש”ח למספר טלפון (ליד).

בתקציב פרסום זעום לפייסבוק של 1,429 ש”ח בלבד!

איך עשינו את זה?

זה קרה בתהליך ממוקד על נישה ספציפית.

כמו שאתה רואה ליאור הוא יועץ עסקי, ויכול בתכל’ס לעזור כמעט לכל בעל עסק…

אבל הוא התמקד בנישה אחת – מאמני כושר

וזה מה שהפך אותו למומחה בתחום שכולם רוצים לבוא רק אליו!

 

 

דייקנו את השלב הראשון והקריטי ביותר – מחקר אוואטר

במטרה למצוא את הבעיה והצורך הבוער של הקהל של ליאור

מכאן, כתבנו קופי מדוייק שנכנס בפאנל (משפך השיווק) האוטומטי

והזרים בין 60-100 לידים רותחים בחודש (בתקציב שיווק מצחיק של 1,429 ש”ח)

 

כל מה שהיה שנשאר לו לעשות

זה למכור את השירות בטלפון לקהל שכבר מחזיק ממנו

כמומחה בתחום ומבין שהוא הפיתרון שהוא חייב כאן ועכשיו (עוד לפני שהתחילה השיחה)

ועכשיו אנחנו תוקפים ללא רחמים ושורפים את כל המתחרים שלו בתחום. 

גם נתי בן משה – מר ישראל, מקריית גת שכמעט וסגר את הסטודיו לאלתר, מספר:

“היו חודשים שאמרתי לעצמי זהו אתה סוגר את הסטודיו, פרסמתי בכל מקום וזה פשוט לא הלך! והיום? אני כבר לא מאמן כושר, יש לי כל כך הרבה פניות שהפכתי לפקידה…”

נתי קיבל מאיתנו שיעור לחיים על החשיבות של הבנת הצורך הבוער של הקהל

ועל המשמעות של דיוק המסר במודעות ובדפי הנחיתה.

 

 

כבר תקופה של 3 חודשים שהבחור מקבל זרימה קבועה של לקוחות מעוניינים באימוני כושר,

המחירים לליד היו באיזור ה- 20 ש”ח לליד

אבל זה לא הספיק לי, ניסיתי לחשוב מה אפשר לעשות כדי להוזיל עוד יותר את הוצאות הפרסום של נתי

והחלטתי שמשנים לחלוטין את קהל היעד ויוצאים לטסט נוסף

קופי חדש, מודעה חדשה, דף נחיתה חדש לחלוטין ואלה היו התוצאות:

זה מה שקורה כשמפצחים מי הקהל שהכי רלוונטי לך, ומה המסר המדויק שצריך להעביר לו.

האם זה פשוט? לא. זה דורש להריץ כמה טסטים בהתחלה,

אבל כשפוגעים במטרה זה שווה הרבה מאוד כסף

והפרסום הממומן הופך מכאן למשחק ילדים.

ליאור עמרן, מאמן כושר עם עמוד אינסטגרם מושקע אבל לא ממש הכניס לו כסף לחשבון הבנק...

כשהוא פנה אליי הוא הגיע מתוסכל מהעובדה שיש לו

כתבות בעיתונים, אתר תדמית, דף עסקי מאוד מושקע

ותכנים מסביב לשעון שהוא מעלה לרשתות החברתיות

ועדיין הוא הרגיש שהוא לא מצליח לעשות את הקפיצה הגדולה שהוא כל כך רוצה…

אחרי שדייקנו את קהל היעד שלו,

והשחזנו את המסר לקהל נישתי הפלא ופלא הסיסטם עשה את שלו!

ליאור שהיה תקוע בחודש הראשון על תקרת ה-6,000 ש”ח

גם בזמן הסגר הגדיל את ההכנסות שלו והגיע לרף

ליאור עמרן מספר על ההצלחה המהירה:
"עברתי אינספור אנשי שיווק ושיטות שיווק והייתי ממש מתוסכל ומאוכזב. זה די מהר התבטא בשטח שקיבלתי המון פניות של טלפונים שהפכו ללקוחות משלמים"

 

יש לך הזדמנות לגדול בעוד 30,000 ש”ח בזמן שכולם מדממים,

ודווקא עכשיו כשהקהל שלך תקוע מול המסך בבית מסביב לשעון זה הזמן הכי טוב שלך להתבלט מעל הכאוס
ולהפוך לאימפריה.

כמו שאתה מבין המצב לא הולך להשתנות בקרוב לפחות לא בשנה הקרובה.

ומי שלא יקפוץ ראש לעולם הדיגיטל עכשיו? יישאר הרבה מאחור, וייקח לו שנה שנתיים לצמצם את הפער!
 (אם בכלל)

רק שים לב: אנחנו לא עובדים עם כל אחד, אלא רק אם הביזנס שלך כבר מביא תוצאות

ומסוגל להשקיע 2,000 ש”ח תקציב פרסום לפחות.

פתחנו את הדלתות לעוד 3 יזמים חדשים שרוצים לפרוץ דווקא עכשיו

כשהקהל נמצא בבית 100% מהזמן וכל מה שנשאר

זה לגרום לו להתקל בך

הנה מה שהולך לקרות ב-60 דקות איתנו:

בטוח שאתה מוכן לגדול? תשאיר שם ומייל למטה וניצור איתך קשר בפחות מ-24 שעות: