fbpx

תצטרף עכשיו למאמנים ויועצים שהצליחו לפוצץ את היומן בשיחות מכירה של עסקאות כבדות מעל 4K, מבלי להוציא שקל על מיתוג יקר!

7 מקומות אחרונים: שריין עכשיו שיחת אסטרטגיה לשלב הבא בשיווק העסק שלך

רגע, לפני שאתה משאיר פרטים!
מאחר ואני משקיע את הזמן בכמות מצומצמת של לקוחות כדי לתת שירות ברמה גבוהה עם יחס אישי, אני פותח 7 מקומות בלבד כדי לעבוד עם יזמים רציניים שיש להם עסק שכבר עובד ומביא תוצאות.

אז אם יש לך יכולת מספיק טובה למכור את המוצר שלך, ואתה כבר מייצר תוצאות וכל מה שחסר לך כרגע זה:

תשאיר פרטים למטה, ונבנה לך תכנית פעולה מיידית שתראה לך איך אתה יכול עם העסק הקיים שלך לגייס לקוחות כמו שעון:

* ההטבה ללא תשלום עד לתאריך 30/11/2020

זה לא סתם שב- 85% מהמקרים אנחנו יודעים לפגוע בול במטרה,

אנחנו לא מאלתרים – אנחנו עושים עבודת מחקר ודיוק מהיסודות לפני שיוצאים למצוא לך את הלקוחות החמים.

וכשאתה מתמקד בנישה אחת

אם תרצה או לא..

אתה פשוט הופך לקילר חסר רחמים בתחום שלך.

תבין שבמקום לאלתר ולנסות לראות מה עובד בשבילך

אני כבר עשיתי בשבילך את שיעורי הבית ואתה לא צריך להמציא שום דבר

פשוט להשתמש בסיטסטם שעובד פעם אחרי פעם עם מעל ל87% סיכויי הצלחה!

בדיוק כמו ליאור יעקובי – יועץ עסקי למאמני כושר שבחודש מאי 2020 הכניס 70K ב-30 ימים בלבד!

הצלחנו להביא לתותח הזה 60 לידים שהגיעו למחירי רצפה של 10-15 ש”ח למספר טלפון(ליד).

(בתקציב זעום לפייסבוק של 1,429 ש”ח סך הכל!)

איך עשינו את זה?

זה קרה בתהליך ממוקד על נישה ספציפית.

כמו שאתה רואה ליאור הוא יועץ עסקי, ויכול בתכל’ס לעזור כמעט לכל בעל עסק…

אבל הוא התמקד בנישה אחת – מאמני כושר

וזה מה שהפך אותו למומחה בתחום שכולם רוצים לבוא רק אליו!

 

בחודש הראשון בנינו לו קהלים,

עשינו טסטים של קופי לראות מה הכי מדבר לקהל

עד שפגענו בול פגיעה!

 

בחודש השני אפשר היה לראות איך מחירי הלידים צונחים ב40% לפחות,

הקופי היה חד יותר, בנינו קהלים חכמים יותר

ועכשיו אנחנו תוקפים ללא רחמים ושורפים את כל המתחרים שלו בתחום. 

גם נתי בן משה – מר ישראל, מקריית גת מספר:

“היו חודשים שאמרתי לעצמי זהו אתה סוגר את הסטודיו, פרסמתי בכל מקום וזה פשוט לא הלך! והיום? אני כבר לא מאמן כושר, יש לי כל כך הרבה פניות שהפכתי לפקידה…”

נתי לא יודע..אבל הוא לימד אותי שיעור חשוב על החשיבות של מחקר קהל יעד מעמיק

שנוגע בכאבים ובתועלות של הלקוח האידיאלי שבעל העסק מחפש

והכי קריטי – מעביר את המסר חד כמו סכין.

 

כבר תקופה של 3 חודשים שהבחור מקבל זרימה קבועה של לקוחות מעוניינים באימוני כושר,

המחירים לליד היו באיזור ה- 20 ש”ח לליד

אבל זה לא הספיק לי, ניסיתי לחשוב מה אפשר לעשות כדי להוזיל עוד יותר את הוצאות הפרסום של נתי

והחלטתי שמשנים לחלוטין את קהל היעד ויוצאים לטסט נוסף

קופי חדש, מודעה חדשה, דף נחיתה חדש לחלוטין ואלה היו התוצאות:

האמת שזה מקרה חריג יחסית להביא 65 לידים בפחות מ7 ימים (בעלות של 3.5 שח לליד).

אבל זה מה שקורה כשמפצחים מי הקהל שהכי רלוונטי לך, ומה המסר המדויק שצריך להעביר לו.

האם זה פשוט? לא. זה דורש להריץ כמה טסטים בהתחלה,

אבל כשפוגעים במטרה זה שווה הרבה מאוד כסף

והפרסום הממומן הופך מכאן למשחק ילדים.

* 7 מקומות אחרונים בלבד לשבועיים הקרובים - ההטבה ללא תשלום עד לתאריך ה 30/11/2020

בטוח שאתה מוכן לגדול? תשאיר שם ומייל למטה ואצור איתך קשר בפחות מ-24 שעות:

עוזר למאמנים ויועצים עם ביזנס שעובד, להשיג לקוחות רלוונטים שמבינים את הערך בשירות שלהם על ידי פרסום ממומן בבפייסבוק, מבלי שיצטרכו להתעסק בכתיבת הקופי, עיצוב תמונות ודפי נחיתה בכלל.