fbpx

אחרי שעזרנו ללקוחות שלנו ב-90 יום האחרונים להכניס יותר מ-750,309 ש"ח, אנחנו רוצים להראות לך איך גם אתה כמאמן או יועץ יכול לנצל את הסגר

כדי לגדול בעוד 30,000 ש”ח בחודש מבלי לפחד להעלות מחירים

תכף אשתף אותך בסיסטם המוכח שב-3 החודשים האחרונים הכניס ללקוחות הפרימיום שלי יותר מ-750,309 ש”ח

  • הם הפסיקו לרדוף אחרי לקוחות בקבוצות פייסבוק
  • סוף סוף הגיעו אליהם לקוחות רציניים שמוכנים לשלם את מה שבאמת מגיע להם
  • ובקצב יציב ועולה, הפכו לאוטוריטות בתחום שלהם!

אבל למה שתקשיב לי בכלל?

השיטה שלנו ייצרה מעל 750K מכירות בסך הכל ב90 יום ללקוחות שלנו, וגרמה להם להיתפס כמומחים בתחום.
 
הסיסטם שלנו בשיטת “הפרד ומשול”,
שחרר אותם מעבדות
ונתן להם אוויר להתרכז בהגדלת העסק
ולהשתחל לליגה של הגדולים תוך 90 יום!
 
אחד הקלפים הכי חזקים שגרם לזה לעבוד הוא נוסחאות קופי מוכחות שעוקפות את מסננת ה”ספאם” של הקורא
ונוגעות בטריגרים הרגשיים העמוקים ביותר
שגורמים לו להבין שאתה הפיתרון המדויק בשבילו
 
וגם, הצלחנו “לגנוב” לאחת מחברות הפרסום הגדולות בארץ את מהנדס ה PPC שניהל תקציבי פרסום של מעל ל-400,000$ בחודש והיום יודע איך לסחוט גם מתקציב של 1,500 ש”ח – הכנסות של 30K בחודש לפחות!
 
 
במקום להשקיע במיתוג יקר ולא אפקטיבי כמו שרוב חברות הפרסום עושות, אנחנו משקיעים בהבנת הצורך הבוער של הלקוח האידיאלי, ובהעברת המסר שלך שיוצר בידול מוחץ מול המתחרים שלך בשוק וגורם לך להשתלט על נישה ספציפית ולהיתפס בה כמומחה.
 
אז איך עושים עוד 30,000 ש”ח נוספים בחודש
בתור מאמן או יועץ?
 
שלב 1
מודעה שגורמת לקורא לעצור דווקא עליך בFEED של פייסבוק
(כמו זו שגרמה לך לקרוא את זה עכשיו)
 
שלב 2
דף נחיתה שגורם לקורא להבין מי אתה
למה דווקא אתה
ולמה דווקא עכשיו
 
שלב 3
דיוק של סל המוצרים שלך
מה זה אומר?
תמחור שירות עם ערך גבוה
שנותן שירות VIP עם תוצאה חזקה
בשווי 4,000 -7,000 ש”ח לפחות
 
עכשיו מה הקטע?
אתה בטח אומר לעצמך “אני כבר שמעתי על זה מאלפי מפרסמים בכל חור אפשרי”
(ואם לא אז לפחות כבר עכשיו למדת משהו חדש)
 
אבל אם כולם אומרים את זה,
אז איך זה שעדיין לא הצלחת לפרוץ את תקרת הזכוכית
ולייצר במינימום מאמץ 30,000 ש”ח (לפחות) בכל חודש באופן די יציב?
 
זוכר את הציטוט בתמונה שבתחילת הדף?
זאת האמת מאחורי ההצלחה של יזמי העל
שרק 3% מאנשי השיווק יספרו לך:
 
השירות שלך לא מתאים לכל אחד וטוב שכך
במקום לנסות להתאים את עצמך, ואת השירות שלך לכולם
אתה חייב לעצור הכל
 
ולשאול את עצמך:
מי הקהל שחייב את הפיתרון שלי עכשיו
והאם יש ממנו מספיק בחוץ
 
זה נקרא “הפרד ומשול”
אתה מנתק במכוון את מי שאתה לא מעוניין לעבוד איתו
ומתמקד רק ב20% האיכותיים שבאמת חייבים אותך
ומוכנים גם לשלם את מה שהשירות שלך שווה
 
מה שהם מחפשים זה – תוצאה.
ומה שנשאר לך לעשות?
זה להבין מה הבעיה הכי גדולה שלהם
ואיזה תוצאה חזקה הם מחפשים כאן ועכשיו?
 
הקהל הזה נקרא “אוואטר”
וכדי לאתר אותו אתה צריך לעשות עבודת מחקר מעמיקה
לחפור בקבוצות פייסבוק, פורומים
לראיין אותו עד שתכיר אותו כמו את כף היד שלך
 
אם פיצחת את השלב הזה?
אתה יכול לעשות 30,000 ש”ח בחודש
 
מה שנשאר לך לעשות
זה להשתיל פאנל אוטומטי 
שפועל בשבילך 7\24 ומזרים לך לידים רותחים
בחצי ממחירי השוק.
 
אה כן…ולדעת למכור את המוצר שלך 🙂
מה שנקרא – JUST DONT MESS IT UP
  

תשתיל את 5 השלבים בשיטת
 “הפרד ומשול” בביזנס
ותייצר 30,000 ש”ח חדשים כל חודש

קיימים 6 תנאים להצלחה באונליין והם מתחלקים ל-2 שלבים:

השלב הראשון מורכב מ-3 תנאים

ניסיון מינימלי מול לקוחות

כבר עבדת עם 10 לקוחות לפחות, נתת להם שירות מצוין ואתה יודע להסביר מה השירות שלך כולל,
יש לך מנגנון שעובד ונותן תוצאות בצורה יחסית צפויה.

עדויות חזקות

הלקוחות מרוצים מהתוצאות שלך,
יש לך לפחות 3-10 עדויות חזקות שמעידות על תוצאה משמעותית בוידאו או בהודעות ווטצאפ.

השירות שלך פותר בעיה כואבת

לפעמים אנחנו מאוהבים ברעיון שלנו, ויכולים לשרוף שנים והרבה מאוד כסף כי היינו אטומים ועקשנים. שים לב שהפיתרון שלך באמת עונה על צורך רציני - ושיש מספיק אנשים שצריכים אותו.

אם העסק שלך עונה על 3 התנאים למעלה
אז סיכוי גדול מאוד,

שאתה מנצל רק 50% מהיכולות שלך

 לצמוח בעוד 30K (לפחות) בחודש,
ומפספס קהל שלם שאם היה מכיר אותך היה קופץ על כל הצעה או מוצר שתתן לו!

מתסכל אותי לשמוע

איך בעלי עסקים זורקים כל כך הרבה כסף

על מעצבים גרפים, לוגואים, אתרי תדמית

עורכי וידאו וצלמים…

רק כדי לגלות שהאימפקט של כל ההשקעה

(שלפעמים מגיעה לעשרות אלפי שקלים מהלוואה מהבנק)

פשוט הולך לפח!

 

לא בא להוריד לך את הרוח מהמפרשים,

בא לתפוס אותך בדיוק בזמן לפני שאתה שורף

את הכסף היקר שלך על שיטות שיווק מהעולם הישן

שהיום? כבר ברור שהן לא הסיבה שמאמנים ויועצים עושים כסף גדול באונליין.

זה הזוי שעדיין מאמנים מגיעים אליי בהתחלה
ואומרים לי את המשפטים האלה:

“איך מישהו ירצה לקנות ממני אם הדף שלי ריק בלי עוקבים?”

“אני רוצה לעשות אתר תדמית לעסק לפני שאני מתחיל לפרסם”

“הבאתי עכשיו עורך וידאו כדי שאוכל לעלות יותר תכנים לסטורי באינסטגרם”

“אני משקיע כל יום בפוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם ואני מקבל בעיקר לייקים ותגובות”

עצור!

אני גם הייתי שם… זה באמת לפעמים יכול לבלבל

ואפשר להאמין בטעות שהתפאורה עושה את 90% מהעבודה בשיווק

זה נכון שמיתוג ותפאורה יפה

מייצר רושם של עסק רציני

אבל באופן חד וחלק – לא מכניס כסף לחשבון הבנק שלך!

זה לא סתם שב- 85% מהמקרים אנחנו יודעים לפגוע בול במטרה.

אנחנו לא מאלתרים – אנחנו עושים עבודת מחקר ודיוק מהיסודות לפני שאנחנו יוצאים למצוא לך את הלקוחות החמים.

וכשאתה מתמקד בנישה אחת

אם תרצה או לא..

אתה פשוט הופך לקילר חסר רחמים בתחום שלך.

תבין שבמקום לאלתר ולנסות לראות מה עובד בשבילך

אני כבר עשיתי בשבילך את שיעורי הבית ואתה לא צריך להמציא שום דבר

פשוט להשתמש בסיסטם שעובד פעם אחרי פעם עם מעל ל87% סיכויי הצלחה!

בדיוק כמו ליאור יעקובי - יועץ עסקי למאמני כושר שבחודש מאי 2020 הכניס 70K ב-30 ימים בלבד!

הצלחנו להביא לתותח הזה 60 לידים שהגיעו למחירי רצפה של 10-15 ש”ח למספר טלפון (ליד).

בתקציב פרסום זעום לפייסבוק של 1,429 ש”ח בלבד!

איך עשינו את זה?

זה קרה בתהליך ממוקד על נישה ספציפית.

כמו שאתה רואה ליאור הוא יועץ עסקי, ויכול בתכל’ס לעזור כמעט לכל בעל עסק…

אבל הוא התמקד בנישה אחת – מאמני כושר

וזה מה שהפך אותו למומחה בתחום שכולם רוצים לבוא רק אליו!

בחודש הראשון בנינו לו קהלים,

עשינו טסטים של קופי לראות מה הכי מדבר לקהל

עד שפגענו בול פגיעה!

בחודש השני אפשר היה לראות איך מחירי הלידים צונחים ב40% לפחות,

הקופי היה חד יותר, בנינו קהלים חכמים יותר

ועכשיו אנחנו תוקפים ללא רחמים ושורפים את כל המתחרים שלו בתחום. 

גם נתי בן משה – מר ישראל, מקריית גת שכמעט וסגר את הסטודיו לאלתר, מספר:

“היו חודשים שאמרתי לעצמי זהו אתה סוגר את הסטודיו, פרסמתי בכל מקום וזה פשוט לא הלך! והיום? אני כבר לא מאמן כושר, יש לי כל כך הרבה פניות שהפכתי לפקידה…”

נתי לא יודע..אבל הוא לימד אותי שיעור חשוב על החשיבות של מחקר קהל יעד מעמיק

שנוגע בכאבים ובתועלות של הלקוח האידיאלי שבעל העסק מחפש

והכי קריטי – מעביר את המסר חד כמו סכין.

כבר תקופה של 3 חודשים שהבחור מקבל זרימה קבועה של לקוחות מעוניינים באימוני כושר,

המחירים לליד היו באיזור ה- 20 ש”ח לליד

אבל זה לא הספיק לי, ניסיתי לחשוב מה אפשר לעשות כדי להוזיל עוד יותר את הוצאות הפרסום של נתי

והחלטתי שמשנים לחלוטין את קהל היעד ויוצאים לטסט נוסף

קופי חדש, מודעה חדשה, דף נחיתה חדש לחלוטין ואלה היו התוצאות:

זה מה שקורה כשמפצחים מי הקהל שהכי רלוונטי לך, ומה המסר המדויק שצריך להעביר לו.

האם זה פשוט? לא. זה דורש להריץ כמה טסטים בהתחלה,

אבל כשפוגעים במטרה זה שווה הרבה מאוד כסף

והפרסום הממומן הופך מכאן למשחק ילדים.

ליאור עמרן, מאמן כושר עם עמוד אינסטגרם מושקע אבל לא ממש הכניס לו כסף לחשבון הבנק...

כשהוא פנה אליי הוא הגיע מתוסכל מהעובדה שיש לו

כתבות בעיתונים, אתר תדמית, דף עסקי מאוד מושקע

ותכנים מסביב לשעון שהוא מעלה לרשתות החברתיות

ועדיין הוא הרגיש שהוא לא מצליח לעשות את הקפיצה הגדולה שהוא כל כך רוצה…

אחרי שדייקנו את קהל היעד שלו,

והשחזנו את המסר לקהל נישתי הפלא ופלא הסיסטם עשה את שלו!

ליאור שהיה תקוע בחודש הראשון על תקרת ה6,000 ש”ח

גם בזמן הסגר הגדיל את ההכנסות שלו והגיע לרף ה-30,000 ש"ח

ליאור עמרן מספר על ההצלחה המהירה:
"עברתי אינספור אנשי שיווק ושיטות שיווק והייתי ממש מתוסכל ומאוכזב. זה די מהר התבטא בשטח שקיבלתי המון פניות של טלפונים שהפכו ללקוחות משלמים"

 

יש לך הזדמנות לגדול בעוד 30,000 ש”ח בזמן שכולם מדממים,
ודווקא עכשיו כשהקהל שלך תקוע מול המסך בבית מסביב לשעון
זה הזמן הכי טוב שלך להתבלט מעל הכאוס
ולהפוך לאימפריה.

כמו שאתה מבין המצב לא הולך להשתנות בקרוב לפחות לא בשנה הקרובה. ומי שלא יקפוץ ראש לעולם הדיגיטל עכשיו? יישאר הרבה מאחור, וייקח לו שנה שנתיים לצמצם את הפער! (אם בכלל)

רק שים לב: אנחנו לא עובדים עם כל אחד, אלא רק אם הביזנס שלך כבר מביא תוצאות

ומסוגל להשקיע 2,000 ש”ח תקציב פרסום לפחות.

פתחנו את הדלתות לעוד 3 יזמים חדשים שרוצים לפרוץ דווקא עכשיו

כשהקהל נמצא בבית 100% מהזמן וכל מה שנשאר

זה לגרום לו להתקל בך

שריין שיחת אבחון ואסטרטגיה במשך 60 דקות שבה:

בטוח שאתה מוכן לגדול? תשאיר שם ומייל למטה וניצור איתך קשר בפחות מ-24 שעות:

כן.

מיתוג זה חשוב

לוגו, תמונות איכותיות ואתר תדמית זה חשוב

אבל זה רק המעטפת, התפאורה.

 

אם אתה לא יודע לאתר את הלקוח האידיאלי שלך,

לעשות מחקר מעמיק ששולף את אלה שבאמת רוצים לעבוד איתך(ואתה איתם)

או שאתה לא יודע לכתוב את המסר שלך באופן מדויק ומשכנע

 

אתה אולי תאכל מהעוגה ביס כאן, ביס שם

אבל לא תהנה מהדובדבן שבקצפת

כתיבת קופי מדויק שמעביר את המסר = $$$

בשנת 2021 זה לא מספיק לדעת לאמן – מאמנים יש בשפע!

האתגר האמיתי – הוא להבין מי הקהל האידיאלי שלך + לדייק את המסר שאתה מעביר לקהל שלך.

ואת זה… מעט יודעים לעשות.

 

אז הנה אתן לך קלף אחד(באהבה ממני)

שעושה את ההבדל בין “עוד מאמן או יועץ”

לאחד כזה שרוצים לבוא רק אליו.

אחת הדרכים שיעזרו לך להתבלט

מעל ל90% ממודעות ה”טראש” בפייסבוק

היא להפסיק למכור לכולם

ולבחור נישה אחת עיקרית – שבה תתמקד.

זה יכול להיות אפילו רק לצורך הקמפיין

(אני לא אומר שאתה חייב למתג את עצמך לנישה אחת)

יופי!

אם הגעת עד לפה סימן שיש לך שירות מצוין עם לקוחות מרוצים,

הצלחת להביא להם תוצאות אבל יש בעיה אחת…

אין לך בידול או דרך להסביר לקהל שלך למה לבחור דווקא בך

ובגלל זה אתה צריך “לרדוף” אחרי הלקוחות, והם לא מגיעים אליך לבד

אין לך ביטחון בעסק.

בכל רגע נתון לקוח שלך יכול לעזוב אותך משום מקום

ואין לך שום מנגנון שמביא לך שיחות מכירה רותחות בכל יום מחדש

הכלי הכי עוצמתי היום שיודע להביא לך לידים מחוממים שכבר מבינים מי אתה ולמה דווקא להתקשר אליך…

זה פאנל אוטומטי שמגייס לך לקוחות חדשים 7\24 מסביב לשעון.

השלב השני מורכב משלושת העקרונות למודעה ודף נחיתה מנצח!

שגורמים לקורא שלך להשאיר לך פרטים, אחרי שהוא מבין מה אתה שווה:

כתיבת קופי מדויק לכאבים ותועלות

המשתמש הממוצע בפייסבוק נחשף לכ-2,000 פרסומות ביום! מתוכם הוא עוצר על 4-5 מודעות מוצלחות שעברו את רדאר ה"ספאם" שלו. אם אין לך קופי שפוגע בול בטריגטרים של הקהל, מעביר את המסר וגורם כמעט לכל קורא לעצור, אז אין לך סיכוי לעשות כסף גדול מפרסום ממומן.

מחקר אוואטר (הלקוח האידיאלי שלך)

85% מאני השיווק בכלל לא ידברו איתך על זה. כדי לכתוב את הקופי, לדייק את הקריאייטיב, ולהביא לקוחות מדויקים שמוכנים גם לשלם 5K ו10K על השירות שלך - אתה חייב להבין מי הלקוח האידיאלי שלך ומה הבעיה הכי גדולה שלו עכשיו שאתה צריך לפתור.

הצעה שאי אפשר לסרב לה

ההצעה שלך חייבת להיות בנויה בצורה משכנעת, לתת כמה שיותר ערך עם פיתרונות פרקטיים שאשכרה הולכים לעזור ללקוח שלך. אם זה עוד פיתרון קטן שהוא NICE TO HAVE וההצעה חלשה? מעט מאוד יתקדמו איתך לשלב הבא. אז מה אתה אומר? יש לך הצעה חזקה?

כמובן שכדי שכל המהלך יעבוד בסינרגיה מושלמת

כדאי מאוד שתשלוט בכל אחת מהנקודות שציינתי

מספיק שהקופי חלש ולא ממוקד

או שההצעה מעורפלת ולא ברורה

ואתה יכול להגיד ביי ביי

למודעה שפרסמת, ולכסף שהשקעת

שים לב: אנחנו מוגבלים בזמן רק ל- 3 שיחות אסטרטגיה בלבד לשבוע הקרוב

הנה מה שהולך לקרות ב-60 דקות איתנו: