fbpx

חשיפה: השקר הגדול של מוצרים דיגיטלים, האם זה מתאים לכל אחד?

גם אתה נפלת לחלום המתוק של קורס דיגיטלי והכנסה פאסיבית?
זה בסדר, זה קרה לכולנו, גם לי.

המצב הכלכלי דוחק והמוח מחפש פתרונות

לא סתם פתרונות…

מה שהכי מהיר עם הכי הרבה כסף כאן ועכשיו!

 

אמרו לך שאתה יכול לקחת את הידע שלך,

ולהפוך אותו לקורס דיגיטלי מהר מאוד

ולהתחיל להרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש

מבלי לעשות כלום!

 

ואלה… חייב להגיד שזה באמת נשמע חלום

והאמת היא שעד לפני כמה שנים זה עבד כמו קסם.

לא היית צריך להיות מתוחכם מדי

כדי לגרום לאנשים ללחוץ על כפתור הסליקה,

לא היית צריך להשתמש בנוסחאות קופי מתוחכמות

שמצליחות לעלות מעל לרדאר של המוח האנושי

(שרגיל לסנן היום כמעט הכל)

לא היית צריך משפכי שיווק מושקעים

ולא היית צריך לחמם את הקהל יותר מדי.

הכל היה fresh, חדש ומהיר.

אנשים נחשפו לקורסים דיגיטלים בפעם הראשונה

ומיהרו לסלוק כל מה שבא ליד

 

אבל היום לצערי החלום הרטוב יכול להישאר בגדר חלום…

כבר אין כפתורים אדומים

והמלחמה על כיבוש תשומת הלב של הקהל בפייסבוק

עלתה כמה רמות, ומי שלא עדכן גירסא

יכול להגיד ביי ביי לחלום הרטוב של הכנסה פאסיבית

ובטח שלא לחשוב על רווחים מינימלים בחצי שנה הקרובה מקורס דיגיטלי.

 

שמע..

 

הלוואי ובאמת כפתורי הקסם עדיין היו עובדים היום

ויש מצב שיש כמה ברי מזל שהתפלק להם

אבל אני לא בנאדם שמסתמך על מזל

אני מעדיף ליצור לעצמי את ההצלחה ואת הדרך

אני מעדיף ללמוד איך הדברים עובדים,

לעלות על השיטה, ולשכפל אותה לעצמי וללקוחות שלי

גם אם האמת קשה.

 

 

גם אם זה אומר שזה “לא בדיוק מה שחשבתי”…

 

בתור אחד שבנה עשרות אם לא מאות 

אסטרטגיות שיווקיות לקורסים דיגיטלים 

כמעט מכל תחום אפשרי…

קורסים על תוכניות כושר,

יעוץ זוגי, התפתחות אישית,

גידול פרחים בחצר, ביטחון עצמי,

סדנאות איפור, ייעוץ ארגוני ומהה לא…

אני יכול להגיד לך דבר אחד –

זה לא מתאים לכל אחד.

השלב הראשון שאתה חייב להכניס למוח הוא

שקורס דיגיטלי זה לא תחביב – זה עסק לכל דבר ועניין.

זה לא עוד איזה זמן פנאי לכיף,

שבו אתה מצלם כמה סרטונים,

מעלה למערכת הקורסים ופוף כולם סולקים את המוצר שלך.

 

ממש ממש אבל ממש – לא!

 

אתה מוזמן לנסות לבחון את מה שאני אומר,

ולגלות בסוף שכל הזמן שהשקעת הלך לפח

וזה בקטנה…

כי הרבה יותר גרוע זה להרגיש כישלון

וש”המוצר שלי גרוע” 

וש”אין לי מזל, ושוב פעם נפלתי”

 

עכשיו שמע….

החיזוק השלילי שאתה מקבל מהיקום על “מי אתה ומה אתה שווה”

הוא הדבר הכי כואב ומרסק חלומות, הרבה לפני הכישלון הכלכלי.

כי כששברו לך את הקונספט האחרון בעולם

על הסיכוי שלך לעשות כסף מהאינטרנט

מה עוד נשאר לך?!

השתמשת בקלף הכי חזק שהיה לך וגם הוא נכשל.


"נו, אז איך לעזאזל הם עושים את זה?!"

אז איך בכל זאת יש יזמים מתחומים שונים

שמצליחים לייצר הכנסה נוספת מקורסים דיגיטלים?

איך אתה בכל זאת שומע על אותם

אנשים פשוטים שהתחילו כמוך,

והפכו את הידע שלהם להכנסה נוספת?

לא כל אחד מצליח להתפרנס מקורסים דיגיטלים

משום שלא כל אחד מוכן להשקיע במה שבאמת עובד.

השלב הראשון שלך, זה להבין שאתה מנהל עסק

אתה לא בא “לבדוק” אם התחביב החדש עובד

אלא אתה יוצא למתקפה עם כל התותחים הכבדים

אחרת? זה פשוט לא יעבוד.

מפוקס? אז ככה עושים את זה נכון:

אם הבנת שליצור קורס דיגיטלי,

צריך לבוא מוכן ורציני עם יכולת כלכלית מינימלית

כדי להשקיע בשיווק, מיתוג

וגם…עם מוכנות להוריד את האגו(בהמשך תבין למה)

 

אז עכשיו אני אראה לך 

איך אתה יכול לייצר לך סיכוי אמיתי

להפוך את הידע שלך לכסף

גם אם אין לך הכשרה מקצועית

או תעודה יפה על הקיר

מספיק שרכשת כישורים מסוימים

שיכולים לעזור למישהו שם בחוץ

ואפשר לעשות עם זה דברים גדולים מאוד…


הפוך! קודם הם, אחר כך אתה.

95% מהיזמים בטוחים שהמוצר שלהם זה הדבר הכי טוב שקרה לאנושות

ושכל אחד שישים עליו את היד פשוט יהיה מאושר ומבסוט עד השמיים.

השאלה היא האם לפני שהתחלת לעבוד על המוצר

עשית מחקר שוק מעמיק?

מחקר שוק ששם את האגו בצד, ושואל את השאלות הנכונות כדי להימנע מבזבוז זמן וכסף

על מוצר שרק אתה מאוהב בו אבל אף אחד לא באמת חייב.

האם המוצר שלך הוא NICE TO HAVE

או MUST HAVE?

כדי שהמוצר שלך יצליח להכניס לך 8,000 או 20,000 ש”ח ומעלה 

בכל חודש מחדש, פאסיבי…

אתה חייב לוודא שהמוצר שלך הוא MUST HAVE.

זאת אומרת שזה לא מספיק שזה עוזר לאנשים לפתור בעיה

אלא, זה חייב לפתור בעיה כואבת ובוערת.

בעיה שכשתיפתר, הלקוח יחווה שינוי משמעותי בחייו.

איך אפשר לבדוק אם המוצר שלך בכלל רלוונטי?

אתה יכול להכנס לקבוצות פייסבוק רלוונטיות ששם הקהל שלך נמצא,
ולכתוב פוסט שמדבר על הבעיה,
ובסוף הפוסט להשאיר קישור של שאלון שהכנת מבעוד מועד עם 10 שאלות זהב קצרות
שמתחקרות את הקורא בקצרה.
ככה תוכל לקבל מידע על מה הקהל שלך מחפש, מה הכאבים שלו ואיזה פיתרון להתאים לו.
(אפשר להכין שאלון כזה עם קובץ GOOGLE FORM)

תעשה רשימת אקסל של כל המתחרים הכי גדולים שלך, ותרשום ליד כל אחד מה מייחד אותו ואיזה בעיה הוא פותר או מתמחה.

נסה להשיג 5-10 ראיונות עומק עם הקהל שלך. יכול להיות שיש לך כבר כמה לקוחות שישמחו לשתף אותך ולענות על השאלות למחקר שלך.

אופציה נוספת ומאוד אפקטיבית תהיה – להרים קמפיין בפייסבוק או בגוגל שמוכר את השירות שלך (עוד לפני שבנית את הקורס\ שירות\ מוצר), ולבדוק אם יש תוצאות מהקמפיין. אם אתה רואה שיש תנועה של לידים ופניות – סימן שעלית פה על מוצר חזק.

הצ'קליסט שיגרום למוצר שלך להימכר

מעט מאוד מדברים על זה, אבל יש כמה עקרונות שחייבים להתקיים בקמפיין שלך

כדי לגרום למוצר להימכר.

עיקרון ראשון:

מודל שיווקי מבוסס טכניקת “רגל בדלת” או “שני צעדים” שגורמת לכל לקוח זר וחדש שלא מכיר אותך, להפוך ללקוח משלם שסומך עליך ומבין את הערך בשירות שלך. הכנתי הדרכה קצרה ופרקטית בוידאו על הטכניקה הזאת שעזרה ללקוחות שלי להכניס יותר מ-300,000 ש”ח בחצי שנה האחרונה ולחדור לשוק חדש. לגישה להדרכה בחינם לחץ כאן

עקרון שני:

לפני שתפרוץ לשוק שלך עם קמפיין חזק שמוכר את המוצר הדיגיטלי שלך, אתה קודם כל חייב להתחיל מלמטה, מהבסיס. אף אחד לא יקנה ממך לפני שהוא מכיר אותך וסומך עליך. זה נקרא עיקרון ה- “KNOW LIKE TRUST”.

 

קודם כל אתה חייב לגרום לקהל שלך להכיר אותך (KNOW) – אתה עושה את זה על ידי קמפיינים בפייסבוק שכל מטרתם היא להכניס תנועה חדשה לאתר שלך, להדרכות שלך, למוצרים חינמים שלך או בתשלום מזערי ביותר כדי שקודם כל ידעו מי אתה.

כמובן שתצטרך לשים לב שאתה מבין באיזה רמת מודעות נמצא הקהל שלך כדי לדעת עם איזה סוג הדרכות וחומרים להיחשף אליו.

תשאל את עצמך באיזה שלב מודעות הקהל שלך נמצא:

  1. לא מודע לבעיה ולפתרונות – נתחיל לטפטף לו את הבעיה (“מסרים חינוכיים”)
  2. מודע לבעיה שלו, אבל לא מודע שקיים פיתרון לבעיה 
  3. מודע לפתרונות שקיימים בשוק – אבל לא לא מודע לפיתרון שלי
  4. מודע לפתרון שלי – אבל לא מכיר אותי מספיק בשביל לרכוש ממני
  5. מודע אליי מאוד – מכיר את הפיתרון הייחודי שלי, ומבין למה הוא חייב לרכוש דווקא ממני

אחרי שהקהל שלך הספיק ללמוד ולהכיר מי אתה, אתה גורם לו לאהוב אותך (LIKE). איך אתה עושה את זה? על ידי דיוור במייל, הדרכות חינמיות והמשך מתן ערך פרקטי שעוזר לו לפתור את הבעיה.

עכשיו הוא כבר סומך עליך (TRUST) ומרגיש יותר בטוח לרכוש את המוצר שלך. זה השלב שאתה יכול להציע לו בקמפיינים בפייסבוק את המוצר הדיגיטלי שלך, וכעת אחרי שהוא כבר הפך לקהל חם – אתה יכול למכור לו בקלות את המוצר.

עיקרון שלישי:

משפך מוצרים לפי סולם הערך במוצר שלך – לפני שאתה משווק את המוצר הדיגיטלי שלך, אתה חייב לוודא שיש לך “פאנל\ משפך” מוצרים שמובילים למוצר הליבה שלך שאתה רוצה למכור.

כדאי מאוד שתיצור לעצמך מהלך שיווקי שבונה בהדרגה את ההנגשה של המוצר הראשי שלך.

עסק שעובד עם תשתית בריאה לטווח ארוך ידאג לחבר לביזנס שלו:

  • מוצר פרונט: פיתרון קטן או מקדים לבעיה המרכזית (עד 500 ש”ח)
  • מוצר ליבה: פיתרון מרכזי לבעיה העיקרית (עד 5,000 ש”ח)
  • מוצר פרימיום: פיתרון מתקדם עם תוצאות חזקות יותר ללקוח (יכול גם להגיע ל- 20K ומעלה)

בדרך כלל המוצר הדיגיטלי שלך יהיה מוצר ליבה.

וכדאי להנגיש אותו לקהל בקלות, אתה רוצה קודם כל ליצור מוצר פרונט.

מוצר פרונט זה מוצר מקדים שעונה על חלק מהבעיה המרכזית של הקהל. אתה יכול להחליט אם אתה מוכר את המוצר בסכום כספי מזערי שקל ללקוח לסלוק, ואתה יכול ליצור מוצר פרונט חינמי (מדריך חינמי).

אז השלב הראשון שלך יהיה: יצירת מוצר פרונט

והשלב השני יהיה: הצעת מוצר הליבה שלך

(העיקרון מבוסס על טכניקת רגל בדלת. לחץ כאן להדרכה המלאה)

באופן הזה יהיה הרבה יותר קל לגרום ללקוח שלך לרכוש את מוצר הליבה שלך.

השיטה הזו עבדה ללקוחות שלי, וייצרה להם הכנסות של מעל ל- 45,750 ש”ח תוך 14 יום 

עקרון רביעי:

קופירייטינג שעובר מתחת לרדאר של הקורא – הייתי אומר שזה החלק הכי קריטי. אחרי שהבנת מי הקהל שלך ועשית מחקר מעמיק ועכשיו ברור לך מה הכאבים של הלקוח האידיאלי שלך,

מה שנשאר זה לכתוב את ההצעה שלך!

תזכור – הלקוח שלך לא נמצא מול הפנים שלך!

אלא מאחורי מסך מחשב.

הוא קורא את מה שאתה כותב לו מנגן את הטקסט בראש ואם זה מרגיש לו כמו ספאם,

או משהו שדוחפים לו, או שהמסר לא עבר כמו שצריך

הוא בשנייה אחת יכול לדפדף הלאה למודעה הבאה ולשכוח ממך לתמיד.

לכן, אתה חייב ללמוד איך להעביר את המסר שלך בצורה מדויקת, חותכת שנוגעת בלב של הקורא

וגורמת לו בסוף לבצע פעולה דרך אגב, זה ההבדל בין

להוציא 10,000 ש”ח תקציב פרסום לבין להוציא 4,000 ש”ח

כי ברגע שהקופי במודעה ובדף הנחיתה שלך

מדויק ופוגע בול במטרה…

אחוזי ההמרה שלך עולים, יותר אנשים קונים, ואתה מוציא פחות כסף על כל רכישה.

ואם אתה לא יודע לכתוב ברמה גבוהה, אז תעשה לעצמך ולחשבון הבנק שלך טובה,

ותן למישהו אחר לעשות את זה בשבילך.

עקרון חמישי:

קמפיין ממומן בפייסבוק – השלב האחרון.

בשלב זה כבר יש לך את כל המידע על הקהל האידיאלי שלך,

אתה מבין איזה מוצר הוא צריך בדיוק, ובנית סל מוצרים מבוססי רמת ערך בכל מוצר (פרונט – ליבה – פרימיום).

עכשיו מתחיל כל הפאן 🙂

אתה יוצר קמפיין ושומר על הכללים הבאים:

  1. טרגוט מדויק
  2. קופי חסר רחמים במודעה ובדפי הנחיתה
  3. הצעה שאי אפשר לסרב לה

אנחנו יכולים לעזור לך לעשות את זה ברמה הגבוהה ביותר ולהבטיח שתתבלט מעל לכל מודעות ה”טראש” בפייסבוק, תחסוך אלפי שקלים על ניסוי וטעיה, ותראה תוצאות כמה שיותר מהר. לתיאום שיחת התאמה לייעוץ והכוונה – לחץ כאן

מקווה שהמאמר הזה עזר לה להבין,  שקורס דיגיטלי זה עסק לכל דבר ועניין,

ולא מתאים לכל אחד.

זה דורש תכנון, מחשבה ואסטרטגיה מדויקת בדיוק כמו שבעל חנות בגדים מוציא כסף על מעצבת,

על שכירות של המקום, על שיווק, על איש מכירות ועוד ועוד

ככה גם מוצר דיגיטלי באונליין דורש השקעה תקציבית לכל המסביב כדי שהפרויקט באמת יצליח.

והיופי בכל הדבר הזה?

שאחרי שהמוצר מתחיל להימכר על אוטומט באמצעות הפאנלים בקמפיין הממומן שלך…

הכל הופך למשחק ילדים ובתור היזם אתה לא צריך לעשות יותר מדי,

חוץ מלהוציא תקציב קבוע לשיווק בפייסבוק

אתה יכול להוריד הילוך ולהנות מהפירות.

ורק אחרי שיישמת את כל מה שלמדת במאמר יהיה שווה לך להשקיע בקורס דיגיטלי.

שעות
דקות
שניות

הצעה חד פעמית לזמן מוגבל:
ליזמים שהולכים ALL IN ורוצים לראות כסף אמיתי מקורסים דיגיטלים

אנחנו ב- JONIDIGITAL מחפשים את היזם הבא שיהפוך את הידע והמומחיות שלו
לקורס דיגיטלי שישבור את הרשת!

*שים לב, אנחנו לא עובדים עם כל אחד. אם אתה עומד בתנאים הבאים, תשאיר פרטים למטה ונחזור אליך לתיאום שיחת אסטרטגיה מותאמת אישית לעסק שלך, ב24 שעות הקרובות:

בונים איתך תכנית פעולה למהלך השיווקי שלך

מוכן להפוך את הידע שלך לנכס דיגיטלי רווחי?
תשאיר פרטים למטה וניצור איתך קשר לתיאום שיחת אסטרטגיה בפחות מ24 שעות: